[O1] Proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    Zamieszczone przez harry-84
    To jak bym podkręcił do 51 tak jak pisza ze to idealny kąt to co sie polepszy moc, spalanie czy może coś innego?
    Jeżeli logi są ok to co może być ze kolega ma 90km a ma lepszego kopa niż ja choć mam 110km?
    Po tych logach tego nie widac. chyba ze ma 90 KM tylko z nazwy.


    Wróciłem do Twoich starych logów- przy czyszczeniu turbo wymieniałeś gruche?Jak ona wygladała ?
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • harry-84
      Classic
      • 2012
      • 19

      Nie bardzo pamiętam jak wyglądała ale jak patrzyłem na sztangę podczas 011BS to sztanga bez oporów chodziła w górę i w dół a silnik kolegi to 1,9TDI AGR z 1999r a ja mam1,9TDI ASV 2004r.

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        Zamieszczone przez harry-84
        Nie bardzo pamiętam jak wyglądała ale jak patrzyłem na sztangę podczas 011BS to sztanga bez oporów chodziła w górę i w dół a silnik kolegi to 1,9TDI AGR z 1999r a ja mam1,9TDI ASV 2004r.
        Sztanga chodzi ale wolno- może niedokładnie wyczyściłeś geometrię? :P
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          Sztanga OK nic z nią nie kombinuj.
          Statyczny kąt wtrysku podreguluj w granice 51 w 000 BS - troche ulzysz w ten sposob przestawiaczowi.(004.4 dyn)

          Reszta OK.

          Pozdrawiam serdecznie
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            Zamieszczone przez przemik
            Sztanga OK nic z nią nie kombinuj.
            Statyczny kąt wtrysku podreguluj w granice 51 w 000 BS - troche ulzysz w ten sposob przestawiaczowi.(004.4 dyn)

            Reszta OK.

            Pozdrawiam serdecznie
            A ja bym ruszył lekko sztangą- skoro nie jedzie

            pozatym



            od 2400 do 3000obr nie osiągnął zadanego doładowania.

            ewentualnie powtórzył log dyn 011 na poczatek aby mieć pewność
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • harry-84
              Classic
              • 2012
              • 19

              Zamieszczone przez przemik
              Statyczny kąt wtrysku podreguluj w granice 51 w 000 BS - troche ulzysz w ten sposob przestawiaczowi.(004.4 dyn)
              Rozumiem ze mam to zmienić mechanicznie tak jak tu pisza ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235

              Zamieszczone przez rOBERTO795
              ewentualnie powtórzył log dyn 011 na poczatek aby mieć pewność
              Mam powtórzyć LOGI dynamiczne z bloku 011?

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                Ustaw tak jak tu piszą


                Zamieszczone przez rOBERTO795
                A ja bym ruszył lekko sztangą- skoro nie jedzie

                pozatym



                od 2400 do 3000obr nie osiągnął zadanego doładowania.

                ewentualnie powtórzył log dyn 011 na poczatek aby mieć pewność
                ... Robert... :wink:
                nic nie musi powtarzac.... rzuc okiem na 008, fura ma pełną moc w calym zakresie obrotów, regulacja cisnienia doladowania działa dobrze.
                Odchyłka +/- 100 mbar jest do przyjecia.

                Pozdrawiam
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  PRZEMIK ja wiem że taka róznica jest do przyjęcia ale skoro "kolega" twierdzi ze 90-ka jedzie lepiej niż jego 110-ka a po logach absolutnie tego nie widać wiec szukamy dziury w calym- ewentualnie proponujemy koledze program :P
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • harry-84
                    Classic
                    • 2012
                    • 19

                    tzn ja mam 110 a idzie gorzej niz kolegi 90-ka kolega ja kupil autko niedlugo po mnie ale nic w niej nie grzebal. wiec ja mam cos nie tak albo kolega ma chipowany choć sprzedajacy nic o tym nie wspomniał. no chyba ze moze jak juz wszystko sprawdze i podmienie ten N75 z tym drugim i bedzie tak samo to pojade na hamownie i wtedy bede wiedzial. bo nie mam z kim porownac tez 110 bo nie znam nikogo.

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      Zamieszczone przez harry-84
                      tzn ja mam 110 a idzie gorzej niz kolegi 90-ka kolega ja kupil autko niedlugo po mnie ale nic w niej nie grzebal. wiec ja mam cos nie tak albo kolega ma chipowany choć sprzedajacy nic o tym nie wspomniał. no chyba ze moze jak juz wszystko sprawdze i podmienie ten N75 z tym drugim i bedzie tak samo to pojade na hamownie i wtedy bede wiedzial. bo nie mam z kim porownac tez 110 bo nie znam nikogo.
                      Prosciej bedzie jak zlogujesz 90-ke kolegi.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • SprawdzAutoPl
                        Classic
                        • 2012
                        • 27

                        harry-84, nie ruszaj sztangi bo to Ci nie pomoze, regulacja doładowania jakoś tam działa, ustaw kat na okolice 50 i dawke 3.5mg/skok. I tak jak mowia koledzy moze kolega z 90tki ma wirusa i dlatego Cie objezdza. Albo moze miec wieksze wtryski bez wirusa...

                        Komentarz

                        • harry-84
                          Classic
                          • 2012
                          • 19

                          Kolega z 90-tki ma mniejsze spalanie według komputera pokazuje mu około litr mniej w spalaniu średnim z trasy przy takiej samej prędkości i bardzo zbliżonej kulturze jazdy (wiadomo że identycznie sie nie da przejechać) a jeździmy na zmianę do pracy 52km.
                          Jak będę miał czas to przestawię kąt wtrysku a dawkę próbowałem zmienić ale nie chce mi już zmniejszyć poniżej 4,2 mg/skok

                          [ Dodano: Czw 10 Sty, 13 17:51 ]
                          Witajcie wczoraj podmieniłem zaworki N75 i N18 miejscami a o to logi. Wszystkie sa w jednym logu:
                          1- Dynamiczny przy około 85stopni
                          2- Basic Settings przy około 82stopni
                          3- Basic Settings przy około 90stopni

                          Log (0 - 011,011,011)

                          Zobaczcie czy jest jakaś różnica czy jest bez zmian?
                          Pozdrawiam.

                          Komentarz

                          • gocek
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 103
                            • Octavia III (5E3)
                            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                            proszę o analizę logów zdarzył się 1 notlauf standardowy błąd. Rok temu było turbo czyszczone

                            Log (2 - 003,008,011)

                            Komentarz

                            • CRAZYOLO
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 110

                              gocek, nie widać by przeładowywało jest taki leki owerbost ale zbija nie wiem czy tyle mogło by wywalić błąd u mnie jak rok temu przeładowywało to actual do 2300 dochodził i zbijało dopiero gdy był notlauf ;P a jaki błąd Ci wag pokazuje??

                              Komentarz

                              • gocek
                                Ambiente
                                • 2012
                                • 103
                                • Octavia III (5E3)
                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                zrobiłem jeszcze pojedyńczo 011 żeby odświeżanie było lepsze i z odpiętym wężem od egr




                                błędy 3 wyskoczyły

                                > >>> 3 Faults Found:
                                > >>> 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
                                > >>> P1654 - 35-00 - -
                                > >>> 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
                                > >>> P1256 - 35-10 - - - Intermittent
                                > >>> 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                                > >>> P1557 - 35-00 - -

                                po skasowaniu nic nie wsykoczyło

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  Przeładowyje ale nie w całym zakresie.

                                  Zrób komplet logów!
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • gocek
                                    Ambiente
                                    • 2012
                                    • 103
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                    rOBERTO795 komplet logów tzn czego jeszcze brakuje 00? w BS?? Trafia mnie z tym autem rok temu było turbo czyszczone dzis zrobiłem trasę 150km i nic sie nie działo starałem sie dawać w palnik od 2tys obr do 3 ewentualni 3,5 czasem więcej żeby troszke turbo po zimie odżyło miejscami 120 -160km/h i nie łapał notlaufa chciałem jechać na chipa i chyba się odwlecze to

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      011BS
                                      Statyczne 000,004,007,008,011
                                      dynamiczne 003,008, 010. 011 już mamy.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • gocek
                                        Ambiente
                                        • 2012
                                        • 103
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                        zapomniałem o 008 i 011 stycznych chyba, resztę zrobiłem zerknij czy dobrze pojedyńczo są w BS. Dynamicznych brakowało 010 więc zrobiłem 010, 011 i 003 dynamiczne jeszcze.

                                        Log (0 - 000,004,007)
                                        Log (1 - 010,011,003)
                                        Log (2 - 000)
                                        Log (3 - 003)
                                        Log (4 - 004)
                                        Log (5 - 011)

                                        z EGR wczoraj ściągłem wężyk i tak zostawiłem go, jeśli ma być podpięty daj znać wtedy znów logi zrobię

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          pisze na szybko z telefonu bo troszke zajety jestem. W logach nic zlego nie widac delikatnie kat wtrysku mozna by poprawic i delikatnie gruszke wyregulowac.

                                          Powtórz logi na dogrzanym silniku!!!
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • gocek
                                            Ambiente
                                            • 2012
                                            • 103
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                            a powiedzda się powiedzieć czemu raz przełądowywuje raz nie?
                                            tu przeładowywuje

                                            na drugi dzień nie


                                            już chyba 4 razy logi robiłem i i jest tak w kółko. Myślałem czy wężyków nie powymieniać na nowe

                                            [ Dodano: Pią 01 Mar, 13 18:26 ]
                                            ostatnie pytanie czy czujniek pokazujący temperaturę płynu chłodzącego w kanale 005 może mieć coś do przeładowań?? pomykam, z lapkiem włączonym i obserwuję grupy 005 i 011, jak w grupie 005 osiągnie temp 70stopni to trzyma ładnie ciśnienie w graniach 2050mbar +/- 30mbar bardziej na -, ale w 005 dziwne rzeczy sie dzieją nie mogę więcej jak 70stopni osiągnąć nawet przy butowaniu czasem sapada nagle do 50 a czasem do -10 zachwilę pokazuje + 12stopni wtedy jak przydeptam to ładuje 2230mbar wpadnę w dziurę albo skręcę szybciej na zakręcie i już jest 67 do 70 i znów ładnie ciągnie na liczniku pokazuje cały czas 90stopni. który to czujnik tak szaleje G62?

                                            [ Dodano: Sob 02 Mar, 13 12:00 ]
                                            pomoże ktoś??

                                            Komentarz

                                            • rumianko
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 160

                                              czujnik temperatury ma bardzo duży wpływ na to ile paliwa dostanie sie na tłoki, dlatego masz co chwile inne pomiary doładowania.

                                              wymian czujnik g2/62 ten w bloku głowicy i zrób jeszcze raz logi.
                                              chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                              Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                              one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                              promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                              Komentarz

                                              • gocek
                                                Ambiente
                                                • 2012
                                                • 103
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                rumianko dziękuję za podpowiedź zamówiłem orginalny w poniedziałek będe miał i dam znać co i jak

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez gocek
                                                  rumianko dziękuję za podpowiedź zamówiłem orginalny w poniedziałek będe miał i dam znać co i jak
                                                  Powinno sie poprawić . Włąśnie z pracy wróciłem
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  • gocek
                                                    Ambiente
                                                    • 2012
                                                    • 103
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                    Co powiecie, wymieniłem czujnik temperatury z intercarsu podobno orginał znaczki audi VW na nim wyryte i nr fabryczny. Wymieniłem termostat bo też był uszkodzony a przy okazji zalałem świeży olej 0w40 Castrol edge no i logi zrobiłem. Proszę o ocenę czy jest dobrze tak sobie albo źle.

                                                    Log (0 - 003,008,011)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...